L’Associació i el Col·legi ajornen les seves activitats presencials alhora que garanteixen l’atenció per mitjans telemàtics

D'acord amb les recomanacions de les autoritats polítiques i sanitàries que demanen responsabilitat i reducció de l'activitat que no sigui estrictament necessària, l’Associació i el Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya han decidir ajornar totes les activitats fins que es donin les condicions per reemprendre les nostres activitats amb normalitat, tal i com ja es va anunciar el passat divendres 13 de març.

Seguint les darreres indicacions de les autoritats, les seus de Barcelona, Vallès, Catalunya Central, Girona, Lleida i Tarragona romandran tancades i oferiran atenció preferentment per correu electrònic des de les següents adreces i eventualment des dels telèfons d’atenció.

Barcelona eic@mail.eic.cat Tel: 933 192 300
Catalunya Central manresa@eic.cat Tel: 938 724 923
Girona girona@eic.cat Tel: 972 211 912
Lleida secretarialleida@eic.cat Tel: 973 288 011
Tarragona tarraco@eic.cat Tel: 977 238 012
Vallès valles@eic.cat Tel: 937 255 066

Confiats de la comprensió de tothom en aquesta difícil situació, tingueu la seguretat que treballem per donar el millor servei possible dins de les actuals circumstàncies.